start again

start again

Today

2008. január 10. - nyuszóka
Fuh...
A mai nap igazán érdekes volt.Volt benne minden.Búslakodás,örömködés,sírás,meg nevetés,de úgy összességében nagyon jó volt.
Kezdődött azzal hogy fizikából lezártak minket.Kettes lettem...volna:D ha nem megyek oda megkérdezni a tanárnőt,hogy pontosan hány jegyem is van,mer valahogy nekem nem úgy jött ki a számolás mint neki.Szóval az a helyzet,hogy hármas lettem:))) Persze,ezt nem büszkeségből mondom,de végülis ebben a tanévben még nem vettem elő a fizikakönyvemet,otthon meg nem nagyon foglalkoztam vele,ahoz képest egészen jó teljesítmény!:)
Aztán nagy megkönnyebbülésemre nem kellett végigjárnom a várost egy gitárral a kezemben,mert a srác lemondta a talit,akinek oda kellett volna adni Ditta gitárját:) Úgyhogy tv-ztem,és megnéztem egy tüneményes filmet,aminek a végét végig bőgtem.A címe Különös barátság,egy idős hölgyről és egy fiatal fiúról szól,a nő megözvegyült és nagyon magányos,unokája és lánya nem törődnek vele,aztán megismerekdeik ezzel a fiúval,és egyre több időt töltenek együtt.Nem félreérteni,a fiú végül a hölgy "fogadott unokája" lesz.De persze a nő meghal,és a végén megy a pityergő.Szerintem nagyon aranyos kis film.
Örömteli pillanat volt arra is rádöbbenni,hogy vágom a matekot,szóval karó nem lehet a holnapi dogám:D
És az este hátralévő részében Justin Timberlake koncertet néztem az HBO-n.Ez így leírva tök gagyinak tűnik...de Justin valami észveszelytő volt:OOO Hihetetlen milyen koncertet adott New York-ban.A zene,a tánc,minden teli ötletekkel,nem a technikai látványokról szólt,hanem tényleg zenéről.Élő zenekar,kórus,a vokálosok mindent vittek,és Justin énekelt,táncolt,beatbox-olt,játszott szintetizátoron és zongorán,és persze iszonyatosan jól nézett ki:D Ez volt az est koronája,bár még hátra van egy rahedli angol lecke,plussz egy kis német...baszki...:/:) segáz,justin meg a többi kis apró öröm mindenképpen felpörgetett!
tsao

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr75292721

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 6 2019.03.06. 08:49:31

Imperia: publikus az új lemez dallistája és videoklip! - Fémcsajok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása