start again

start again

45kg.

2008. június 02. - nyuszóka

Utálom a Mc Donald's-ot.11 van,de még nem ettem ma semmit.Már többször is elfogott a hányinger,és a szédülés,tehát mit volt mit tenni,enni kellett.Sajtburger,kiskrumpli,kiskóla.Leülök egy félreeső asztalhoz,háttal a lépcsőnek,h. ha valami tanár,vagy sulis gyerek erre jönne,lehetőleg ne vegyen észre.Nem valami okos ötlet a malomba kajálni,ha lóg az ember.Nem szoktam ilyet csinálni,1 évben max 2szer,3szor,de most muszáj volt.Legalább okosan töltöttem el az időmet,tanulgattam,olvasgattam,zenét hallgattam,művelődtem.Nagy nehezen megpróbálom letuszkolni az első falatot.Nem esik jól.Mostanában semi sem esik jól,ami étel.Próbálom magamban ízlelgetni az étkezési zavar kifejezést,és rájövök,h. talán ez a dolog nyitja.Nem,ez nem anorexia,ha belenézek a tükörbe,tudom mit látok,egy kiscsajt,aki épphogy megüti a 45 kgot,és sápadtkás arcára megpróbál anyi festkéet kenni,hogy látszódjon hogy él.Ez nem anorexia.Hányni sem szoktam,a bulémia is ki van zárva,ha mégis megtörténik,az inkább a töménytelen menyiségü alkohol miatt fordulhat elő(de ez is csak nagyon ritkán!!)Harapok egyet a sajtburgerből.Szörnyű íze van,a marhahús túl rágós,az uborka túl savanyú,a sajt túl olvadt,túltúltúl...De mégis mitől van ez?Az alkatom eleve vékony,és többen is bizonyíthatják,hogy ha az evésről van szó,nem ismerek tréfát,bedobálom magamba,ami a tányéromon van.De mostanában valahogy semmit sem kívánok,minden ami szilárd,és íze van,nehézkesen csúszik le a torkomon.Kis hülye...tudod te mér van ez.A sok stressz.17 évesen?Simán.Most például azon filózol,hogy a melletted lévő asztalnál ülő bácsi mér nézi,ahogy a mirelit krumplit törögeted minél kisebb darabkákra,és mér nézi,ahogy undorodva vizsgálgatod a sajtburgered belső tartalmát.Sandán ránézek,és ő meg engem néz,majd a tálcáját,majd megint engem.Elfordulok.Biztos csak hasonlítok valakire,akit ismer.Vagy talán tetszem neki?jesszus,van vagy 70 éves.Körülnézek,majd felpillantok a mellettem lévő falra,amit teljesen elborít egy Mc Donald's reklám.Egy tucat huszonéves fiatal röhög a képedbe,és sültkrumplit meg kólát szorongatnak a kezükben.Mintha azt mondanák:"Na mivan?Nem ízlik?Pedig az egész kurva világ ezt eszi!Ennyi vagy." Pf...ennyi vagyok.A Meki hátsó ajtaja kinyílik,és egy mexikói kinézetű 40es pasi gördül ki egy szemetes kocsival,vagy mivel.Eszembe jut,mikor Dórival pesten a Váci Street-en bementünk a Mekibe,hogy végre csillapítsuk a vásárlások során felgyülemlett éhségvágyat,és beálltunk az egyik sorba.Már ott álltunk vagy 20 perce,mikor megjelent egy hasonló kinézetű pasi ,aki ott tett vett a pult körül,de valahogy csak nem füllőtt a foga hozzá,hogy kiszolgáljon.Erre Dóri kissé unottan megszólalt:"Hé Gringóóó,nem akarsz kiszolgálni?"Én sírva röhögve elrohantam a WC-hez,ahol egy 60 éves hidrogénezett hajú,rózsaszín rúzst viselő öreg nyanya megállított,hogy blokk nélkül ide is hugyozhatok.Na szép.De végül kiegyeztünk egy 200-ban,és beengedett.

Így mosolyogtam a malomban,a mekinél,a sajtburgerem felett,de rájöttem,hogy ez itt még mind az enyém,és elkéne fogyasztanom.Képtelen vagyok.A stressz.Most min is stresszelek?Hát hogy lógok,hogy meglátnak,hogy tanulni kéne(de azt hogyan kell?) ,hogy becsaptam anyukámat,hogy a hugaim lázasak otthon,hogy én holnap fizikatz-t írok,hogy van az a fiú...Na basszus.Szép.Xanaxot kéne szednem,mint Bret,és akkor talán jobb lene.De basszus,ő kokain függő.Ez így nem lesz jó.Hallgassunk Beatlest.Benyomom a let it be-t,és majdnem elfog a sírás,hogy hogy lehetek enyire szerencsétlen.Nem kéne több Bret easton Ellist olvasnom.A Nullánál is kevesebb végkifejlete eléggé megrázott,főleg mikor azt a 12 éves kiscsajt megerőszakolták.Az Alexandrában találtam egy Boris Vian könyvet a címe:Szívtépő.Azt hiszem a következő könyv lesz,amit "el fogok fogyasztani". Legalább a könyvétvágyam még nem ment el.Kár hogy ettől nem hízom,asszem akkor már megütném legalább a 80kg-ot.Vagy a 100at is.No de valamit még is ennem kéne.A cigi meg nem étel.Pedig ha az hízlalna,akkor a könyvek mellett még plussz 50 kilót felszednék.Olyan lennék,mint egy szumo-s:) Mindig is szerettem a szumot,ahogyí a kis kövér kontyos csíkszemű bácsik egymásnak ugranak,és gyúrják egymást,mint a rétestésztát.Nálam esetleg a csontjaimat ropogtathatják.Mi a tehendő?Orvos?Á nem,nemsokára itt a nyár,és lazulok,úgy is fel fogok szedni pár kilót.Csak rendeződnének már el a dolgok.Na mind1.Nemsokára ebéd idő.Pfujjj...Majd délután eszek valamit.Vagy este.Vagy a következő életemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr42499149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gonzotomi · http://postit.blog.hu 2008.06.03. 15:02:36

a megfejtés: az a marhahús nem marhahús, a sajt nem sajt az uborkát meg a fasz se tudja hogy gondolhatta ronald mcdonald hogy kell abba a kibaszott sajtburgerbe ;)

nyuszóka 2008.06.03. 21:41:28

tudom,tudom...de a faszomat,hogy egy tai étterem sincs kméten...:(((( csak ez a fos marad:/

gza 2008.06.11. 00:41:26

van taj étterem a biróság mellett haha.

én 2008.06.13. 09:07:24

:D
taiburger a neve és egész jó kaját csinálnak:)
süti beállítások módosítása