start again

start again

Úgy általában

2008. február 26. - nyuszóka
Gyönyörű idő van!!!!Ez már a tavasz kezdete!Leszarom,ki mit mond, ennél rosszabb idő már nem lehet!Bicikli partnert keresek,szempontok:- elém ugrik,ha nekem jönne egy autó
                                                             -megment a konosz füttyögő kamionosoktól                                                                 -helyettem is kirakja a kezét,ha kanyarodunk
                                                             -tud beszélni
                                                             -20nál gyorsabban nem megy:)
Teljesen bevagyok pörögve ettől az időtől,bár még mindig csak a terveknél,és ötleteknél járok,hogy hogyan tehetném értékesebbé az életem,de talán sikerül az erőt is összegyüjtenem hozzájuk. Az a helyzet, hgy a kick-box edzések elmaradnak,szóval vagy kondizni,vagy vamit kéne magammal kezdeni. Megaztán a művtöribe is bele kéne húzni,kiállításokra menni, stbstb. Jah,meg színházban is tökrég voltam, mindig csak a mozi-ig jutok el,dögunalom, és még a popcorn is szar:P Az , hogy mindennap angolozok,már kezd folyamatossá válni,ennek örülök. valami kis fejlődés tapasztalható,de még mindig lusta disznó vagyok:D nahát most ez van velem.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr22355342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laszlo 2008.02.29. 12:37:32

ez szerelem (L)

én 2008.03.25. 10:04:50

ma már kevés lány szeret színházba és kiállításra járni...
én 2 hete voltam színházban és ma megyek a Munkácsyra :P
süti beállítások módosítása