start again

start again

nyárvannyááár...röpke lepke...blabla

2008. május 15. - nyuszóka

Dög meleg van..(ha valaki még nem vette volna észre)Az én szobám a legmelegebb az egész házban,természetesen az emeleten van,tetőtéri ablakokkal,és már most meg lehet benne sülni.Még nem zavar.1 hónap,és valószínű ,hogy csak is hiányos öltözetben tartózkodom majd ott,mert különben elpárolgok vagy mi...

Másrészt viszont:)22 tanítási nap..és vége van ennek a nyamvadék sulinak juppppiiiiiii.Jöhetnek az űberpartik,meg fesztek,meg házibulejok,meg minden!!!Az első nagyobb megmozdulás remélem a júni 13-i novarock lesz Ausztriában,ha nem ,akkor itt Mo-on,elvégre Marilyn bácsi ellátogat ide a mi kis putrifészkünkbe,és koncertet ad nekünk:)megtisztelő.Megaztán ami volt az VOLT,és ami volt az meg alap,szóval a VOLT az nem volt,hanem lesz...vágó?:P:) (a helyzet az hogy új fülhallgatóm van,ilyen agyig bemenős,zúzós cucc,és totál felpörögtem tőle,szóval most örülök mint majom a farkának:D) Talán esetleg valami csoda folytán még Párizsba is kijutok,nahát akkor tényleg lesz öröm ,de ha nem,akkor marad a csobbanás a pisimeleg balcsiban:D(nem is tudom melyik a jobb,kár hogy nem rajtam múlik)Áhh,most nézegetem milyen fellépők lesznek mo-on,és egyre több nekem való musicot találok!pl,a magyar novarockon nem csak M. de az Incubus is itt lesz,a Papa Roach-ról és az Aidenről nem is beszélve!(itt a helyem!)A Szigeten Pendulum meg Justice,meg Sex Pistols,meg Alanis Morisette:D

Asszem lépek is,és jobban kielemze,mire is érdemes elmenni,és mi az ami pénzkidobás,merhát arra is szükség lenne...valahonnan...Ha vannak tippjeitek,hova is érdemes elmenni,hát osszátok meg velem!tsááááá

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr87471597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juci 2008.05.15. 21:40:14

lesz justice a szigeten ?! :O nemistudtam (szeretem a dzsásztiszt)

nyuszóka 2008.05.15. 22:07:22

bezony lesz:) és én is szeressem!!

kék az ég 2008.05.15. 22:37:38

jujj én is szercsyzem. :DDD

gonzotomi · http://postit.blog.hu 2008.05.15. 23:23:03

nekem ma lett vége a sulimnak :P

nyuszóka 2008.05.18. 15:19:51

nem fair...:PPPP de már nincs sok hátra...:)jövő hétvége meg osztkirándulás!!!
süti beállítások módosítása