start again

start again

búcsú konci:)

2008. április 29. - nyuszóka
Most már valószínűleg a 12-esek a következő pár órára próbálják felkészíteni a szervezetüket,de főleg a gyomrukat,hogy befogadja azt a töménytelen mennyiségű alkoholt,amit a szerenádon vagy előtte..vagy utána fognak elfogyasztani:) Az első akadály zökkenőmentesen ment,fantasztikusra sikeredett a búcsú koncert!
Majdnem el is pityeregetm magam,ne kérdezzétek mér,nem én ballagok,de sebaj.
Számomra azért voltak olyan pillanatok,amikor az egész kis csapat a szinpadon olyan fényben ragyogott...hogy hát..nah...:) de lehet csak túl szentimentális vagyok. Csináltam képeket is,de sajna nem lettek jó,szinte mindegyik homályos...:( A vetítések nagyon faszák voltak,bár a fénnyel volt egy kis gond,egy két képet nem lehetett valami jól látni,de ez legyen a legnagyobb baj ugye..
Lestás Csabi "oppááá"-ja óriási volt,kellett az oda!!:)
Mindenki nagyon szupi,ügyimügi,meg fantikussss volt,tényleg köszi ezt az estét nektek:)
A gyertyát elrakjuk emlékbe:)
pusszancs

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr15446322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cynthi aki sose szól hozzá:D 2008.04.29. 21:46:10

jaja...jóóó volt nagyon. grt 12.g.! Remélem a miénk is lesz ilyen jó...:)

nyuszóka 2008.04.29. 22:10:32

előőőször hozzászólt!!gratula:D

kritikus 2008.04.30. 19:35:44

Szerintem Kata zagar zubonnya volt a legmenőbb a koncerten.
A beszéd pedig zseniálisra sikeredett.

lp 2008.05.01. 09:07:53

www.lestarpeter.hu/ballagas

Itt fenn vannak a ballagási képek.

nyuszóka 2008.05.06. 13:03:08

köszönöm a dicséretet,de nem én írtam a teljes szöveget,szóval az elismerés nem engem illet,hanem Alexát.

kM · http://vakum.hu 2008.05.06. 13:22:16

Péter, Kata,

fölnyomnám a vakum.hu -ra a ballagási képeket, de szerintem rosszul vannak becsomagolva, mert az a hibaüzenet fogad a winrarban, hogy unexpected end of archive. Vagy csak rosszul csinálok valamit?

nyuszóka 2008.05.06. 23:19:13

nekem se sikerült letöltenem a képeket:/ Péterrel kéne tárgyalni!!

Péter :) 2008.05.07. 22:11:22

Hát nem tudom mi lehet a probléma.
De lehet h a jobb gomb mentés másként helyett csak balgomb és megvárni míg felugrik a letöltés.
De nemsokára servert váltok és remélem megoldódik.

nyuszóka 2008.05.07. 22:39:01

hééé,itt nincs tompika reklám!!!:PPP

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.05.15. 18:13:52

de megegyezhetünk h akkor tompikán is lesz nyuszika reklám,nos?
hány olvasód is van naponta?:D

nyuszóka 2008.05.15. 19:15:56

de gonosz vagy...:( én nem reklámozom magam..:P meg így legalább senki nem ugat,ha nem tetszik neki vami.....öhm...najó,de akkor mehet a reklám a tompán?:D
süti beállítások módosítása