start again

start again

18 éven aluliak IS olvashatják..:)

2008. július 29. - nyuszóka

Nagyon régóta nem írtam már ide. Több dolog is történt velem mostanában(míly meglepő) de az egyik legfontosabb,hogy átléptem a felnőtt létbe,ha nemis agyilag,de hivatalosan mindenképp.csütörtökön ünnepeltem 18-ik szülinapomat,és mondhatjuk,hogy nagyon jól sikerült!Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni azoknak akik eljöttek,hogy ott voltak,és gondoltak rám,és hát nagyon jól esett...szóval KÖSZI NEKTEK, SZERETLEK TITEKET+ nagy ölelés!!!

Bocs az előző írásaimért,nem hiszem hogy nagyon érthető lett volna,meg a hangulatuk is elég komor volt,de muszáj volt leírnom(a muszájt értsétek belső késztetésnek).

Tegnap jöttem haza Dabasról,fateromat meg a mamimékat meglátogattam,ők is felköszöntöttek,és apu még a balatone fesztre is elvitt:)rendes volt tőle,mert amíg én bent tomboltam a Kiscsillagon,addig ő kint téblábolt a feszten kívül,bár volt vele társaság!A koncert űberbrutáldurva volt,köszi 30y a szülcsinapcsis refrént!!!:) Először a koncert előtt tudtam használni a személyimet,mikor beszédültem egy multifilteres bódé alá,ahol Isten tudja miért,de egy narancs slim-et kértem(gyűlölöm azt a cigit) és elkérték a személyimet,én persze nagy büszkén elő is vettem...:D Tudom,gyerekes,de akkor is wehehehe,most már nem köthetnek belém:)A konciról felrakok pár képet,csak hogy átérezzétek a hangulatot,tök vizesen meg koszosan meg a sárban tocsogva,mikor több száz ember egymásnak dörgölőzik,és együtt üvöltik hogy KOCKACUKOR:)

 

Még a hetet itt töltöm,de utána kinézek Bécsbe, ott leszek pár napot, relaxálok,művelődöm,meg forgatok.A nőci,akivel megyek, egy családi ismrősünk,és az ő férje a Rex felügyelőnél csinál...valamit.:D Ne röhögjetek,nem leszek statiszta vagy ilyesmi,és a sorozatért sem rajongok kifejezetten,de ha elmehetek,hát mér ne:) A másik ,hogy ez a házaspár imádja a kertipartikat,és az én kintlétem alatt is be van tervezbe pár buli,szóval nem fogok unatkozni:) No kinek kell autogram Rextől?:D

Így hirtelen ennyi,majd Bécs meg sziget után még írok,de ki tudja,lehet még addig is lesz valami érdemleges a buksimban,amit képes leszek szavakba önteni,és ide kirakni,addig meg mindenkinek további szép nyarat!!!csöcsiiii

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr90591358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása