start again

start again

VIGYÁZAT FIÚK!!!csak saját felelőségre olvassátok.

2008. január 28. - nyuszóka
Fuhhh basszus...a mai nap enyhén szólva fáraszt volt.Tömény koncentrációra volt szükségem,hogy képes legyek nem olyan dolgokat venni,amiből már van ötezer.De végül sikerült,és egészen takarékosan költöttem a pénzemet.A cél tavaszi kabát volt,amit sikerült megvennem,és mondhatom hogy a világ legcukibb legédibb legszebb legszexibb kiskabátkájának vagyok a tulajdonosa.:)2 hónap múlva még fel is vehetem...jah,kissé irritál a gondolat,de -2000 fokban nem fogok 3/4 újú felsőben szaladgálni,és a jó belépőhöz megfelelő időpont kell!;) Szóval a kabi megvan,de a kabit nem lehet megfelelő cipő nélkül felvenni...Adott,hogy a kabát szine világos,vajszínű,fekete gombokkal,szóval 2 lehetőségem van,vagy vajszínű,vagy fekete cipőt kell vennem.Igen,de január végén hol talál az ember normális tavaszi cipőt,ami ráadásul vajszínű?séhol...basszák meg:P Ezt se vágom,vannak boltok,ahol már kint virít az új kollekció,és hozza a kedvet a vásárláshoz,aztán mikor tényleg shoppingolsz,rájössz,hogy a boltok kilencven százaláka még a leárusításnál tart.Felháborító.És mivel már totál benne égsz a vásárlási lázban,ezért muszáj venned valami haszontalant,így...nekem sikerült megvennem a 625-ik zarás pólómat:D Szóval a cipőknél tartottunk.Miután rájöttem hogy a kabihoz nem vehetek sportcipőt,bármennyire szolíd,és csajszis,és még vajszínű is,nem az igazi:( Kénytelen voltam elbúcsúzni a Nike cipőtől,amit kinéztem magamnak,és ami bruttttálisan durván néz ki...csak nem a kabáthoz:/ Végignéztük a fashion street-et,hogy esetleg rábukkannk valami kis csini magassarkúra,de teljesen off volt...:P A zarában összeszedték az összes ízléstelen lakkos undorító formájú cipőnek nem nevezhető izéket.A Laboutique-ban 100-tól kezdődik az új kollekció,így csak a kirakatig jutottunk.H&M-be már be se megyek egy ideje,amit ott vettem,azok a leggázabb cuccaim:D Boss-ban is érdekes az árkategória,épp hogy végigfutottuk,a sisley-ben vannak jó cuccok,de cipőt ott sem láttam igazit,azt sajnáltam:/ DE!!Találtam egy új boltot8))))))) My love!!!Durvább mint a miss sixty,tényleg,nagyon durván brutálisan durva:D és a kibaszás az volt,hogy volt jó cipő,még épphogy pénzem is lett volna rá,és...hihetetlen,hogy nem volt jó fazonra:'(((((((( jó magas volt a sarka,és hosszított a szára,és..hát nem egy mindennapi cipő volt,az tény:/ sajnáltam nagyon hogy ott kellett hagynom.Még sikerült végigjárnunk a westendet,ahol semmit sem találtunk,szóval félsikerrel tértem haza,nagyon nagyon fáradtan.A tanulság:ne menjetek január végén tavaszi bevásárlásra,és a shopping elején,vagy közepén mindnképpen fogyasszatok alkoholt a jókedv megtartása végett,mert különben úrrá lesz rajtatok a fáradtság és a keserűség!:/

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr4315381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása