start again

start again

Beautiful day

2008. január 20. - nyuszóka
Imádom a tavaszt!Általában az autorunos éjszakák utáni reggelem mindig nagyon nyűgös,de legfőképpen fáradt.Ám most,mikor nagy nehezen kikecmeregtem az ágyból,és felhúztam a redőnyt,eszméletlenül jó érzés töltött el!Állítom,hogy Kecskeméten miénk a legszebb kert,de igazán csak akkor szép,ha legalább így süt a nap,mint most.Gyorsan kinyitottam az ablakot,hogy az illat is igazolja e,ez tényleg egy tavaszi nap,hát,nem csalódtam:) Ahoz képest,hogy a január felét épp hogy elhagytuk,és egy két hete még az orrunkig se láttunk a ködtől,igazán váratlanul ért ez az időjárás változás.De,nagyon remélem hogy így marad,mert már elegem van a jégből,meg a hidegből,igazán jöhetne a tavasz.A tél valahogy nem az én világom,igazán csak azok tudják élvezni,akik síelni vagy snowboard-ozni járnak,én egyik közé se tartozom,esetleg a jégkori,bár ez is inkább mások mulattatására szolgál...:P A lényeg az , hogy ha még vissza is jön a tél-mert elég valószínű hogy január közepétől nem fog tavaszodni-ezt a napot ki kell használni a lelki feltöltődésre(ne röhögj,komolyan!!),elvégre ha az idő jó,a kedvünk is csak jó lehet!;)

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr28304373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása