start again

start again

Öhmm...

2008. január 06. - nyuszóka
Hát halihó!
Nem akartam kihagyni a mai írást,úgyhogy minél előbb meg kellett csinálnom az új blogomat.Az előzővel nem volt semmi gond azon kívül,hogy olyan ember olvasta,akit nem akartam,hogy elolvassa:P:S Persze,ez így elég hülyén hangzik,elvégre blogot azért nyit az ember,hogy másokkal megossza gondolatait...Jó,de nem mindenkivel:) Szóval tiszta lappal indulok...újra.:)
A mai estémet normálisan kéne eltöltenem,a helyzet az,hogy töriből még semmit nem tanultam,és Az ember tragédiáját se olvastam még el,szóval el vagyok maradva...:P A cigim az persze elfogyott,és a két hugommal még legalább egy órán keresztül egyedül leszek...faszányos minden:P
Tudtátok,hogy kméten a katonában megnyílt a koripálya:):) kurrvajóóó,erre vártam egész évben,szóval valamelyik nap mindenképpen el kéne menni. Ahoz képest,hogy milyen tél van,alig volt részem bármiféle téli mulatságban, csak egyszer fürdettek meg, és se korizás,se szánkózás nem volt,síelésről nem is beszélve.Durva.Tegnap mondjuk majdnem felnyaltam a kapunk elött a betont,mondjuk több órán keresztül szakadtaz ónoseső,szóval nem csoda...:P
Ez a hét is befejeződött,mostmár tényleg össze kéne kapni magam,és újra nekirugaszkodni a tanulásnak,mert nem lesz jó vége...tegyétek ti is ezt;)

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr64287130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása