start again

start again

Quimby koncert

2008. április 17. - nyuszóka
Tegnap a mi városunkba is ellátogatott a Quimby.A koncertet az Erdeiben tartották, gondolom furán hangzik,de ez nem az a klasszikus koncert forma volt.A terem szinte teljesen megtelt,átlag korhatár nem volt,mert durván minden korosztályból voltak hallgatók.
Én nem voltam az a nagy quimby fan(idáig),az összes számuk megvan, de igazából 2-3at ismerek úgy igazán.Rá kellett jönnöm ,hogy egyáltalán nem voltam tisztában a zenekar igazi mivoltával,mit is takar ez az együttes.A jegyen ez állt:Quimby teátrum,ami megmagyarázza a koncert jellegét.
Végre elkezdődött,és már az első számnál feltűnt a bal oldalon helyet foglaló fanclub,akik szinte az egész koncertet végigállták.Hát,egy idő után már nekem is kedvem lett volna táncikálni,mert issszonyatosan jól nyomták a srácok!
Lassú és gyors számok is voltak egyaránt,és egy két szösszenettel is megtűzdelték a műsort.
Ott volt pl a minden dohányzó ember életében eljövő pont:rágyujtsak vagy ne...:)
Meg a zenekar rövid bemutatása Livius(ütőhangszer)jóvoltából,és végül megvédte a dobosok becsületét!!!;)
A fényeket nagyon faszán megoldották,a kissé agresszív nótáknál a vörös elöntötte a színpadot,szinte félelmetes látványt nyújtott,és így tovább...
Ami engem igazán meglepett,azok a hangszerek voltak,pontosabban az a temérdek ütőhangszer.Az egész annyira..egész volt,a szöveg,az énekes hangja,a ritmus,és ezek a kis effektek a különböző fura ütőshangszerekkel,amik megfűszerezték a dalokat.
Remélem nyáron sikerül eljutnom egy szabadtéri állókoncertre,ahol igazán beleélhetem magam a dalokba,nem vagyok hozzá szokva a nyugisan ülő koncertekhez.De ez érződött a közönségen is,egy két ember már nem bírt magával,és felpattant a helyéről,de a legtöbb ember tudta magát türtőztetni,bár nem hiszem,hogy szívesen tették.
Szóval faszányos volt,a köv. alkalomra már a szövegeket is tudni fogom;)és mehet a bugibugi!!tümmtürümmtümtürümm...most olyan könnyű minden....

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr58429467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

livius 2008.04.24. 16:16:13

Justice for the drummers!

tibi 2008.04.27. 14:31:28

csak hiteles maradjak

nyuszóka 2008.04.27. 19:19:20

te az leszel mindig!!!:)

nyuszóka 2008.04.27. 19:20:01

ígyígy,igaszságot!!!!mert tudjátok,az igaszságosság...:DD

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.04.27. 20:19:34

én ültem melletted híres vagyok!!!
süti beállítások módosítása