start again

start again

ehh...

2008. április 27. - nyuszóka
Ez a hétvége se különbözött túlságosan a többitől.De most már egészen hozzászoktam.Még másfél hónap,és vége a sulinak,bár mintha sokat változtathatna a dolgon,kivéve annyit,hogy most már hétköznap is teljesen KO leszek!!(hiphiphurrá) A tegnap azért egészen vicces volt!Először fodrász pesten,aki kurvajóra megcsinálta a hajamat!(nem,nem járok pestre fodrászhoz,de az én fodrászom 1 hónapra be van táblázva,és ha már a Hajasnál 4E-ért festik és melírozzák a hajam,azt azér kár lenne kihagyni)Utána Petrával nyakunkba vettük a Váci Street-et,és durván 3 órát töltöttünk ott,ebből kettő és felet próbafülkékben:))) Miután hazaértünk,rögtön mehettünk is a csalánosiba,persze előtte vettünk egy kis muníciót a Jokerben.Felteszed a kérdést,mi a fészkes fenét kerestem én a csalánosiban?...Hát,az úgy volt...szóval ez egy osztályos projekt volt,egy páran megbeszéltük,hogy kimegyünk sütögetni,iszogatni a csalánosiba,és ha jó idő lesz,még a sátrazást is bevállaljuk.Hát mi olyan fél10 körül kiértünk,a sasfészek parkolójában megállított minket egy bácsi,aki elmondta,hogy ahol mi be akarunk menni,ott nem szabad,jah,meg mesélt egy jó sztorit,mikor 2 éve valakit megyilkoltak az erdőben.Ezek után teljesen felbátorodva vágtunk neki a koromsötét útnak.Petra az első 3 percben gyorsan bekapcsolta a zenét a telóján,hogy lehetőleg ne fossuk össze magunkat.Félúton összefutottunk Bridzsittel,hálistennek nála volt zseblámpa,így az út hátralévő részében már az utat is láttuk:)
Mire odaértünk a többiek...még tök józanak voltak:D (ehh) A vodka elég kapós volt,jó gyorsan el is fogyott...:P(még jó hogy vittem:D) Volt ott egy motoros csóka,aki ijesztgetett minket,de inkább szánalmas volt,mint félelmetes.Voltak akik fotózkodtak...voltak akik csak fotózkodtak,és speciel 10 percenkét mentem a "WC"re,de ez azután volt,miután magamévá tettem egy fél üveg bort:) Szóval olyan 11 körül már nagyon happy voltam,kár hogy 6-7 ember lelécelt.Na mind1. Lilike is már egészen jól volt,vele már lehetett spanolni:D Aztán érdekes módon egyre hidegebb lett,úgyhogy már a pia se fűtött.Gondoltam,még várok egy picit,aztán ha nem történik semmi,elmenyek.Közbe Mutu megérkezett,bár üres kézzel sajna,pedig szívesen mosolyogtam volna...
Cynthi is megjött,azt mondta csúnyán beszéltem vele a telefonban,én nekem mondjuk nem rémlik,miket mondhattam..bocsi cynthi:)
Szegény Jimmy-t odarendeltem,de nem volt jobb ötletem,hogyan jussak be a városba úgy,hogy ne fagyjak szarrá.Szépen elindultam,aztán valahogy ott volt a csaba is asszem,jah meg az Alexáék is megjelentek.Alexa ugatott velem egy sort,bár nem tom mit mondott:D
Aztán jött Csimbók a megmentő,és elvitt egy hipihopi bulira:D Öhm...érdekes volt.Én tökjót csápoltam a Zsófival,voltak vagy 20an,szóval még lökdösődni se kellett(plussz pont:)
Pontosan nem is tudom,mikor mentünk haza,de kideült,hogy rábasztam az ajtót a Petire, bocsi Peti:)
Tanulság:nincs.Végülis egész jl éreztem magam:P Sikerült elterelnem a gondolataimat arról a dologról,ami már 1-2 hónapja nem hagy nyugodni,ez volt a cél..nah ennyi,csütörtökön gózok el horvátba,addig még lehet írok!

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr42444501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása