start again

start again

elcseszett hétvége

2008. február 24. - nyuszóka

   Nem akartam abba hagyni a blogírást,bár nincs net,leírom word-be,hogy mit történik velem,és vasárnap mind felrakom őket. Ma szombat van,tegnap képtelen voltam gépezni,vagy bármi agyat megterhelő dolgot csinálni. Mondhatni, a pénteki napom igazán pocsékra sikeredett. Sikerült két iszonyatosan szar dolgozatot írni,az egyik tuti 1es,a másik reménykedem hogy 2es. De még így is bizakodva,sőt izgalommal telve vártam a délutánt,mert nagyon kíváncsi voltam erre a hétvégére. Hazaértem,otthon már nagy volt a készülődés. Megérkezett anyum rokona is,pontosan nem tudom ,hogy milyen rokon is… de talán a nagymamám unokatestvére.

   Ő ilyen kisebb kiruccanásokkor mindig velünk jön,hogy besegítsen a gyerekeknél,elvégre anyuéknak is kell egy kis szabadidő,gyereksírás nélkül. Szóval ott volt ő is, már csak nekem kellett volna összepakolni, meg anyum férjének megérkezni a munkából. Gyorsan nekiláttam az ebédnek, hogy egy kis erőt gyűjtsek a pakoláshoz. Közben anyut faggattam, hogy s mint lesz az utazás,szobák,stb stb…

   Anyum válaszolt is a kérdéseimre, és így derült ki,hogy én a legkisebb hugommal, és Kerivel(anyum rokonával) leszek egy szobában. Eleinte ledöbbentem,azt hittem csak félre hallok, még mindig az volt a szemem előtt, hogy egy bazi nagy ágy, minibár,teli piával, erkély ahol cigizhetek,és mind ez egyedül az enyém. Persze, szívesen megosztom mással is…de nem pont a hugicámra gondoltam,meg a 60 éves rokonunkra. Ahogy tudatosult bennem a dolog, hogy kapásból 2 személyez is alkalmazkodnom kell, már egyáltalán nem tűnt olyan szupi hétvégének,mint az elején. Ráadásul a bátyám is ott volt,átjött ebédre, és mondta,hogy egész hétvégén itthon lesz. Naná, hogy én is otthon akartam maradni.

   Negyed óra múlva már érezhetővé vált rajtam a hangulat változás, anyura szemrehányó pillantásokat vetettem, és mikor egyedül maradtunk,kérdőre is vontam,hogy ezt még is hogy képzelte. Elvégre 17 éves vagyok…közel a 18hoz;) és nem éppen így képzeltem a hétvégémet,ráadásul egy szóval nem mondta,ami még rátett egy lapáttal. A dologból csúnya veszekedés sikeredett, volt kiabálás, sírás, meg ajtócsapkodás, de aztán persze kibékültünk. Mondjuk a dolog egy kicsit még most is bánt, de ez már nagyon magánügy,ugye megértitek.

   Elindultunk, én be is aludtam az úton. Mikor megérkeztünk, az első benyomásunk egész jó volt. A kastély tényleg gyönyörű, óriási,és a kertje se volt rossz. Aztán bementünk, bentről már kicsit kopárabb volt, hiányzott a fény és a Pazar bútorok, na de mind1. A lépcső feljáró felénél óriási portré a Grófról és Grófnőről, nagyon jól mutattak. Mi sajnos nem a kastélyban voltunk,hanem mellette az „elizium” részben, ami annyival volt jobb, hogy modern volt, és bármennyire szép a kastély, mégis régi, egy ottani szoba lehet csalódás lett volna. A szar az volt, hogy ez a bizonyos elizium kaki kb. 50 méterre volt a kastélytól,és a kastélyban van a fürdő,meg úgy általában minden. Köntösben nem fogok 10 fokban szaladgálni, kénytelenek voltunk föl le öltözni ahányszor át akartunk menni. Elfoglaltuk a szobáinkat. Inkább nevezném őket gardróbszekrényeknek, durván 5x5 négyzetméteres szobákról beszélünk. Semmi dísz, a szoba 2/3-át elfoglalja egy francia ágy,amit nagyon kicsi emberekre tervezhettek… Jah,még ott volt a kiságy, ami a fennmaradt helyet is elfoglalta, szóval kb kommandós eksönökkel juthattam el az én ágyrészemhez. A fürdőszoba ajtót nem lehet becsukni, dögmeleg van,valószínű a termálvízzel fűtik a szobákat ami tök ingyen van nekik,így nem csoda hogy 30 fok volt abban a pici szobában. Hadd soroljak fel egy két árat a minibárból: Johnnie Walker 0,05 l   2000ft, Baliey’s 0,05 l   2700ft Coca-Cola 0,33l 500ft…

Én nem vagyok fukar. Ha kölcsön kérsz,adok,ha buliba nincs elég pénzed,adok, sőt,azt se várom ,hogy visszaadd.Jó,persze, ez inkább a barátaimra vonatkozik, de …tényleg nem egy létszükség számomra. Nélküle, és vele is jól érzem magam. De mégiscsak túlzás, hogy egy akkora üveg,mint amibe a főzőrumot lehet venni,talán így szemléletesebb,szóval egy durván 10cm-es üveg Baliey’s 2000ft-ba kerül:D Még leírni is vicces.

    Anyum bejött, és mondta, piros pont,hogy rend van,ekkor benézett a szekrény és fal melletti kis résbe,ahol egy törött poharat vélt felfedezni,de nem egy két darabot,egy komplett pohár ott feküdt darabjaira törve…

    A vacsi finom volt, bár volt egy kis nézeteltérésünk az egyik pincérrel, akinek nem adtuk oda rögtön a „kuponokat” amik bebizonyították,hogy félpanzión vagyunk… Mondtuk, hogy a recepciós hölgy még nem adta oda, de vacsora után elmegyünk érte,csak hadd együk már meg amit kiszedtünk magunknak. 5 perc múlva beviharzott,hogy mi nem vagyunk félpanzión, és rádekkelték a szoba árára a vacsorát. Ráadásul ezt az egész étterem helység közepén, úgy hogy mindenki hallja. Aztán kiderült, hogy az öcsisajt tévedett, és utána nagyon próbált a kedvünkbe járni…

   Óóó,el is felejtettem. Vacsora előtt megnéztük a wellnes részt. Van 2 termálfürdő,nem túl nagyok,talán az egyik kicsit melegebb mint a másik. Szaunából 2 fajta, fürdőruhás és meztelen,találgassatok melyikben voltam:D Van még egy nagy úszómedence,egyik végében leér a lábad, és ha 180 felett vagy,akkor a másikban is:P Vannak masszázsok is, de olyan elcseszett hangulatom lett ,miután megláttam a szobákat, hogy megmártóztam, aztán húztam kajálni. Nagyon elfáradtam, de aludni k 1 körül sikerült,mert annyira kurva meleg van, hogy az hihetetlen. Ilyen egy fantasztikus kastélyszálló. Folyt.köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr44352460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cynthia 2008.02.24. 22:27:56

Nekem is elcseszett hétvégém volt, de legalább elugrottam ma Bécsbe.Hááhhh:D:D:D Egyébként elég gáz h egy ilyen helyen ilyen dolgok vannak...azt hinné az ember, hamár pénzt ad ki vmiért, mint pl. ez legalább vmi elfogadhatót kap. Egyébként a minibárak mindig ilyen drágák...ugyhogy jobb lakaton tartani,arra az esetre, ha részegen esel be a szobádba és rájössz h van még egy kis tartalék ott is....hehe:D:DD:D:D:Djó kis számla lenne.:P Puxa buxa:D:D:D:D:D:DXDXDXD

unknown 2008.02.25. 21:36:29

minibárOk
süti beállítások módosítása