start again

start again

SPORT!

2008. március 11. - nyuszóka
Öhm...kissé eltunyultam,igazából a semmittevésen kívül nem csinálok semmit. A jó hír,hogy voltam bicajozni,a rossz,hogy akkorát zakáltam,h. még mindig lila a tenyerem.Persze a dolog sírva röhögős volt,és még a csalánosiig is sikerült elmennem:))) De ezt csakis Csabának és Mutunak köszönhetem:)thx! Azért előtte egy kicsit megezdődtem,ugyanis a hétvégét Dabason töltöttem,és szombat délután elmentünk lovagolni a tesómmal. Egész jó volt,bár a végén már kezdtem odafagyni a lóra,és még futószár nélkül nem nagyon mentem,szóval volt egy kis para,de utána...alig bírtam menni:D a nyerget még meg kell szoknom.:P
Hogy teljes legyen a kép,hétfőn bevállaltam egy kis fitboxot , fárasztó,de megéri,bár az edző hagy kivetnivalót maga után,de azér nem rossz:) Remélem nem fogom abbahagyni egyiket sem,a box a legjobb,a bicikli még nagyon extrém,de már dolgozom rajta:D Igazából aki velem jön,az életveszélyben van.Meg azért...vannak emberek akik előtt nem szívesen esnék ekkorát...űbergáz:P na mind1,de boxban mindenkit lepipálok.Kérdezzétek meg Tompót;)
Legalább a sport terén van valamicske fejlődés.De még mindig túl sok időt töltök a netezéssel,meg a "pihenéssel",mint hogy értelmes dolgot csináljak.Na de csak lesz már valahogy!Fő az optimizmus!!!(ugye Cynthi;)

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr51377000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2008.03.25. 10:00:22

Gyakran jársz Dabasra?
süti beállítások módosítása