start again

start again

Érdekes eset...

2008. január 09. - nyuszóka
Kicsöngettek.Mindenki hulla fáradt volt,de még hátravolt az utolsó óránk.Testnevelés.Igazából nem tudom,hogy lehet hetedik órára berakni egy tesit,ráadásul most vagyunk a bukfencnél,szóval,csoda hogy nem aludtam be kézenállás közben.DE,nem ez a lényeg....Benyitottunk az öltözőbe,és hál istennek már csak egy két 8-os lány vette a ruháját.Persze mi rögtön belekezdtünk a szokásos szófosásba,ám épp hogy elkezdtük volna elmélyülten elemezni Anna új műkörmét,megszólalt az egyik kiscsaj:
           -....és fúúú bazdmeg Lili,egalább 18cm-es volt a farka!!!Látnod kellett volna.
A lány vad viháncolásba kezdett,és még körbe is nézett,hogy mit váltott ki a többiekből fontos közlendője.Én döbbentem néztem az előttem ülő,durván 13-14 évesnek kinéző szöszi kiscsajra.Barátnőim arca is valami ilyesfélét tükrözött,majd Eszti halkan megszólalt(a csaj sztorizta tovább a 18cm-rel való találkozását):
           -Jesszusom...azt se tudja miaz..
           -Hallottam ám!-mondja a nálunk JÓVAL fiatalabb lány,majd fölállt és kiviharzott.
Egy ideig csöndben ültünk,aztán folytattuk a szokásos csevejt.De engem,és úgy vettem észre,a többieket is elgondolkoztatott ez az eset.Elvégre mégis csak 14 éves lehetett,annál biztos nem több.Arról nem is beszélve,hogyaz idősebbek iránt egy csepp tiszteletet nem tanusított,és még vissza is pofázott(Lacibá szavait idézve).
Aztán multkor a büfében álltunk sorba,kurva kajás voltam.Közvetlenül előttem egy 10 év körüli fiúcska állhatott,de nem nagyon foglalkoztam vele,kivéve az után,miután 5 darab ilyen fiúcska termett előttem.Az még oké,hogy mi 11-esek beengedjük magunk elé az osztálytársainkat,elvégre,nekünk muszáj tanulni a szünetben,és a kaját gyorsan le kell rendezni,meg mi közelebb vagyunk az érettségihez,és míg ő kap egy feketepontot,mi azért kapunk egyest,mert nem tudtuk átnézni a szünetben az anyagot:D Majd ha nagy lesz,ő is ezt csinálja.Szóval megszólítottam a kissrácot:
                            -Ne haragudj,de légyszives álljatok vissza a sor végére!
                            -Mért állnának vissza,ők a barátaim,beengedtem őket magam elé.
                            -De én nem engedtem be őket magam elé,úgyhogy álljatok a sor végére.
                             -Hát mi aztán biztos nem állunk oda.
Sajnos itt már kezdtem elveszíteni a türelmemet,és eleve..mit ugat nekem egy kis pisis hülyegyereke:
                             -Szarok rá,hogy a barátaid,menjetek a sor végére!!!!!!
                             -Mi is szarunk rád!-:OOOOO ennyi!
Persze eléjük álltunk,még nekem is a hónom aljáig értek,és akárhogy furakodtak melletem,sikerült őket visszalökdösni a helyükre.De a kölcsönös tisztelet az emberek iránt,kortalanul,tök mind1 hogy hány éves,de akkor sem szólok be így senkinek,főleg úgy,hogy nem is ismerem...
De hogy mi lett a világból!Én mikor kicsi voltam,nem mondom,hogy nyaltam a nagyok seggét,és persze voltak unszimpatikus emberek,de sosem voltam tiszteletlen velük!Nálunk(a lányok körében) az volt a divat,hogy rajongótáborokat alkottunk:D és mindig a felsőbb éves fiúk után koslattunk.:) Persze azért próbáltuk nem átlépni a zaklatás fogalmát:D És minden bizonnyal ők is élvezték a dolgot:P
Most nem prédikálni akarok,vagy ilyesmi,nem kell a nagyoknak nyalizni, vagy ilyesmi, meg az AURIN rendszert sem díjaztam ahol a kicsik a terrornak vannak kitéve...vagy voltak:P de ezek szerintem tök alap dolgok.vagy nem?:S Na mind1

A bejegyzés trackback címe:

https://ikata.blog.hu/api/trackback/id/tr12291479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása